Foglalj időpontot a jobb látásért!

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok lefoglalni egy szemüveget online?
A weboldalon böngészd át a kínálatot, és válaszd ki a neked tetsző szemüveget. A termék adatlapján kattints a „Lefoglalom és felpróbálom az üzletben” gombra, majd válaszd ki a számodra legkényelmesebb üzletet. Add meg az adataidat, és erősítsd meg a foglalást. Ezután értesítünk, amint a szemüveg készen áll a felpróbálásra az üzletben.

Kell fizetnem a foglalásért?
Nem, a foglalás teljesen díjmentes. Csak akkor fizetsz, ha az üzletben úgy döntesz, hogy megvásárolod a kiválasztott szemüveget.

Mennyi ideig tartják nekem a lefoglalt szemüveget?
A lefoglalt szemüveget általában 3 munkanapig tartjuk neked az üzletben. Ha bármilyen okból nem tudsz megjelenni, kérjük, jelezd, hogy meghosszabbíthassuk a foglalást.

Kötelező megvennem a lefoglalt keretet?
Nem, a foglalás nem kötelez vásárlásra. Az üzletben felpróbálhatod, és dönthetsz úgy, hogy nem vásárolod meg.

Kell időpontot foglalnom a szemvizsgálathoz?
Igen, javasoljuk, hogy előre egyeztess időpontot a torlódások elkerülése érdekében. Ezt megteheted telefonon vagy online foglalással az adott üzlet oldalán.

Hogyan fizethetek az üzletben?
Üzleteinkben készpénzes és bankkártyás fizetést is elfogadunk. Emellett lehetőség van SZÉP kártyával és egészségpénztári kártyával történő fizetésre is.

Mennyi idő alatt készül el a szemüveg a vásárlás után?
A gyártási idő a választott lencse típusától függ, de általában 1-2 hét alatt elkészítjük, és értesítünk, amikor átvehető.

Hogyan tudlak elérni titeket?
Az üzletek elérhetőségei és nyitvatartása megtalálhatók az Üzletek menüpontban. Telefonon és e-mailben is felveheted velünk a kapcsolatot, illetve kérdéseiddel fordulhatsz hozzánk a közösségi médián keresztül is.

Van lehetőség szemüvegjavításra az üzletben?
Igen, üzleteinkben vállalunk keretigazítást, csavar- és orrtámaszcserét, valamint egyéb kisebb javításokat. Kérdezd kollégáinkat a részletekről.

Mi történik, ha nem jelenek meg a lefoglalt időpontban?
Ha nem tudsz eljönni, kérjük, jelezd nekünk telefonon vagy e-mailben.

Mit tegyek, ha a szemüvegem megsérült?
Ha megsérült a szemüveged, hozd be bármelyik üzletünkbe, és szakembereink megvizsgálják, hogy javítható-e. Ha a javítás nem lehetséges, segítünk új keret vagy lencse kiválasztásában.

Vállaltok garanciát a szemüvegekre és lencsékre?
Igen, minden szemüvegkeretre és lencsére gyártói garanciát biztosítunk. A garancia feltételeiről az üzletben részletes tájékoztatást kapsz.

Kaphatok értesítést akciókról és újdonságokról?
Igen! Iratkozz fel a hírlevelünkre, kövess minket a közösségi médián, vagy töltsd le az applikációnkat, ahol értesítést kapsz az aktuális kedvezményekről, új kollekciókról és exkluzív ajánlatokról.

Mi a különbség az optometrista és az optikus között?
Az optometrista látásvizsgálatot végez és felírja a dioptriát, míg az optikus a szemüveg készítését, beállítását és javítását végzi.

Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Mivel a termékeket üzleteinkben lehet átvenni, nincs házhoz szállítás. A személyes átvétel az általad választott üzletben történik.

Mit jelent a progresszív szemüveglencse?
A progresszív lencse több dioptriát foglal magába, így közelre, köztes távolságra és távolra is jól lehet vele látni.

Mit jelent a kékfény szűrős lencse?
Ez a lencse csökkenti a digitális eszközökből (mobil, számítógép) érkező káros kék fényt, így védi a szemet és csökkenti a fáradtságot.

Mi az a polarizált napszemüveg?
A polarizált lencsék csökkentik a vízfelületekről vagy síkról visszaverődő erős fényt, így jobb látást biztosítanak napsütésben.

Lehet a szemüveg lencséjét utólag kicserélni?
Igen, ha a kereted jó állapotban van. Kérdezd kollégáinkat a részletekről.

Lehet-e ajándékutalványt vásárolni?
Igen, üzleteinkben vásárolhatsz különböző összegű ajándékutalványokat.

Tanácsra van szüksége?

Mindig készséggel állunk rendelkezésére, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk!

Hagyj üzenetet! E-mail
Próbálja fel a szemüveget
Lépjen be a VIRTUÁLIS SZOBÁBA